Greg, a philosophy professor, lives alone in his old apartment in Metro Manila. During the lockdown, he teaches online, reads novels, and does what he likes the most: sewing. Unexpectedly, a young man Harold shows up at his door and wants to borrow his bathroom to have a shower. Greg doesn’t know how to refuse Harold and feels his privacy invaded at first, but they open up to each other after they start a conversation.