Gymnasium Baby
Swimming team ace Jun loses his place in the high school swimming contest to Naoki and is forced to quit due to the diagnose of hypertrophic cardiomyopathy, but Naoki is secretly in love with Jun and asks Jun to be his coach. After being confessed and kissed by Naoki by the swimming pool one night, Jun feels confused and tells his best friend Shoichi, who is also secretly in love with Jun. Naoki and Shoichi become rivals and start to compete over Jun in the love triangle.