A Boy and Sungreen
Bo-hee is a fragile and sensitive boy. His best friend Sungreen is an unbreakable girl. After being told by his mother that his father died long ago, Bo-hee accidentally finds out that he might still be alive. He meets his cousin, her boyfriend and his father’s friends. In the process, he comes to realize what he really yearns for and what is meaningful in his life. This is a coming of age story of a boy, and of all of us.