Ashamed
Art professor Jung Ji-woo takes a trip to the beach with her student, Hee-jin, and nude model, Yoon Ji-woo, in order to shoot footage for an exhibition. While they wait out the storm, Yoon Ji-woo tells them her love story. Two years ago, sick of her tedious life, Yoon Ji-woo ploted a fake suicide one night. After an unexpected twist of fate, she meets Kang Ji-woo, a girl coasting through her days as a pickpocket. As a pair of handcuffs binds them together, their love story begins. They start living together on a carefree whim, but their relationship begins to crumble under the weight of Kang Ji-woo's depressing ways and Yoon Ji-woo's growing expectations.