Fabulocity
Fabulocity is a fast-moving series that sends our vibrant hosts to cities all over the world. They help uncover the one thing you can't find in any guidebook... How fabulous a place really is! Accompanied by travel experts the hosts travel the world and report back with each city's four-part Fabulocity findings: Flair, Energy, Flavour and Shine. How does your city stack up?