One night under a full moon in Philadelphia, the lives of four men intersect through euphoric sex and desperate emptiness. Brian is an award-winning poet whose ink appears to have dried up. A beautiful aspiring actor, Jim finds drama in every crevice of his life; Bob is a talent agent trying to connect the past with the present; and Drew is a renowned artist who seems to be in love more with a sculpture than his lover and muse.