In the oldest fun park of Beirut, four young female friends go on a Ferris Wheel ride. During this claustrophobic open-air journey, they touch on intimate subjects, from making best use of three centimetres to Joanna's recent breakup. However, Suzie’s breakup advice leads to an unexpected confession.