Floss
Ting is a young professional living in Beijing. His new boyfriend Mark loves him dearly, but he finds it difficult to commit to the relationship as there is a secret that is difficult to share: he has a fetish for Mark's teeth. With Mark's increasingly active pursuit, Ting gets more and more confused. He wants to speak out, but could he?