Sisters Lucy and Martha Morrow are regular attendees at state executions across the Midwest, where they demonstrate in favor of abolishing the death penalty. At one such event, Lucy spots Mercy, daughter of a police officer whose partner was killed by a man about to receive a lethal injection. Mercy is there to celebrate justice served.
Lucy and Mercy could be bitter enemies, yet they share an undeniable connection. Their relationship grows from hostility to curiosity to intense, physical passion. But eventually Lucy must confess her reasons for getting involved in the cause: her own father was convicted of murder and now waits on death row. Can Lucy and Mercy overcome their intense differences, or will these differences consume them?