Stand By Me Episode 2
This is China's first reality show of same-sex cohabitation and dating. Sixteen tenants live together in a villa to find suitable companions. The first 10 episodes set up daily elimination, according to the 'good feeling' to eliminate a tenant. Starting Episode 11, three matched pairs move on to the stage of love test.