Below Her Mouth is a bold, uninhibited drama that tells the story of a passionate weekend affair between two women who get to know each other after a chance encounter. Dallas, a roofer, and Jasmine, a fashion editor, share a powerful and immediate connection that inevitably derails both of their lives.