17-year-old Eric follows his parents to immigrate to Canada and is thus forced to confront different emotional and cultural problems. He must not only adjust to the new environment, but also come to terms with his homosexuality. Standing at the brink of adulthood, he encounters a series of potential romantic interests - his handsome cousin, a schoolmate, a middle aged lawyer and finally a kitchen helper. They represent different stages in Eric's development, from infatuation, sex, love to a sense of responsibility.