Basketball & Maths
Jerome is in love with Cedric, but does not admit however that he is gay. Cedric kissed Jerome on a whim, without understanding his act, then refuses to make eye contact with Jerome and made as if nothing had happened. Both boys will then take different paths to understand and accept their homosexuality.