The Incredible Adventures of Fusion Man
It's a comedy, inspired superhero films. Dan, aka Fusion Man, is about to spend the evening with his boyfriend Marc, but he has to leave to rescue an innocent person. He discovers that Raphael, a young gay is about to commit suicide, handled by Waco, a super villain. The duel between Waco and Fusion Man will lead to a discussion that will allow everyone to take stock of the situation.