Two estranged friends take an emotional and eventful road trip from Los Angeles to Chicago to attend their 10-year college reunion, facing their complicated past along the way. The nostalgic journey across the country leads to confessions, contradictions, and conflicts as they struggle to reconcile their past and connect with each other. Their road trip becomes an exploration of male friendship, intimacy and a search for one's identity along the American landscape.