Boys
Two moments of Jonas’s life intertwine, each reflecting the other: in 1997, when he was a secretive teenager, and 18 years later, as an attractive and impulsive thirty-something looking for balance in his life. His life was turned upside-down when he was 14 and met Nathan, a charismatic friend who was both intriguing and daring. Now an adult, this memory still haunts Jonas and he’s unable to shake free of it. He walks through the town of his past, trying to put his life in order like the blocks in Tetris that he frantically played on his Game Boy as a teen.