16-year old Nathan lives alone with his father Stéphane. As a new kid in high school, he's invited to a party, where he falls for classmate Louis. They find themselves together and share a kiss. But someone takes a photo,which soon ends upon Facebook. When Stéphane finds out Nathan is gay, he turns away from him. Nathan is bullied at school and even gets beaten up by some boys. This causes Stéphane to think again and he starts to help his son. The worst aspect for Nathan, however, is that Louis, who's in full denial and going out with a girl, also took part in the vicious bullying. But soon Louis is the one in danger. When his parents find out about their son's sexual preference, they decide to put him on ""the right path.""