Marry Me, Dude
Yassine, a young Moroccan student comes to Paris to study architecture with a student visa. Following an unfortunate event, he misses his exam, loses his visa and finds himself in France in an difficult situation. To fix this, he marries his best friend Fred. While he thinks everything is settled, a tenacious inspector gets on their backs to make sure it's not a real marriage...