The day of the "Event" has arrived and Dalila, Jano, Daph D, Megan, Putricia, Ciara, Barbara and Zodoma are here to climb on heels higher than the walls of the genre and the identity. Together they will expand the limits of imagination; the makeup will be their war paint and their dresses the armor.