The Younger
Hao became a male masseur to make ends meet and pay for his grandmother's costly medication caused by her recent stroke and her Alzheimer's. The job forced him to deal with his previously suppressed sexual urges for men. Hao begins to lose the balance he once had with family, work, and himself.