Under the Last Roof
Beto, a lively 9-year-old boy, lives with his overprotective, old-fashioned parents. When a transgender called Stephany moves into the block of flats, they develop a close friendship which opens their eyes to the world and to feelings. But there is always the threat of malicious gossip.