Breathe
At times claustrophobic, at times liberating; amidst this contradictory atmosphere of Taipei City, Ping lives with her boyfriend, but she would kill to get the keys of her secret crush’s apartment. Little does she know, those would also be the key to breaking down the façade she has always maintained, and it feels like she could finally breathe for the first time in her life.