Shimi
Keely is a lonely 16 year old teenager under the thumb of Sarah, a girl from her ballet course. When Keely meets Mairi, an eccentric and attractive girl who is Sarah's complete opposite, a frightening new dimension presents itself. Brimming adolescent fantasies, disciplined repression and shades of 'Suspiria' collide in this promising and beautifully captured film.