The Happiness Effect
When Lea is diagnosed with leukemia at the age of only 21, she undergoes a traumatic epiphany. With no time left, she starts appreciating every hour, seeing beauty where she's never seen it before. Hoping she can change the world in her last days on Earth, Lea embarks on a video project aiming to make her contribution to the living by creating a viral happiness effect.