30 Days Until You Become a Prince
After a failed confession, quiet college student Makoto is approached by the charismatic Yuki, a top-tier makeup guy who boldly declares: ''I'll turn you into a prince.'' The two team up to win a university beauty contest and prove themselves to the girl who rejected Makoto — but as their makeover journey unfolds, so do unexpected feelings.