Jaeyoung and Soohyun had feelings for each other, but their timing never worked out, and they drifted apart without becoming a couple. A year later, they reunite by chance at a drinking gathering. Despite the awkwardness, they bicker like they used to, creating a strangely charged atmosphere. What exactly happened between them a year ago?