( May.6 ) The Morning of Tomorrow
Hyun-nam, who dreamed of stepping onto the stage and dancing through life since childhood, developed severe social anxiety after his mother rejected him for his sexuality. Years later, while helping his mother clean an empty theater, he encountered three mysterious strangers who awakened Hyun-nam's passion for dance. On a stage where no one could see, he embraces the most important dawn of his life.