Fake Fact Lips
''The most childish showdown in history begins with a fake kiss.'' Ryo Yotsuya, the top performer of Sales Division 1, and Zen Shido, the genius of Division 2, have been fierce rivals since high school. Now working at the same company, their rivalry only intensifies. Driven by pride, they make a ridiculous bet: ''The one who falls in love first loses.'' What follows is a strategic game of ''pretend romance,'' where two highly capable professionals prove surprisingly inexperienced in love. In this battle of hearts, who will surrender first?