Rag Dolls
Married couple Rosalinda (born with spina bifida) and Diana (who has cerebral palsy) navigate life in Puebla, Mexico, where disability intersects with discrimination and poverty. Abandoned by family, underserved by government support systems, and facing persistent homophobia, the women have built a life centred on mutual care and protection. Observing a single ordinary day, the film follows their routines, a romantic date, and moments of reflection on their enduring love.