Close the Eye to See
College students Nam and Minh share a quiet life together—until one day, Minh suddenly disappears, leaving Nam alone in their empty apartment. From that moment on, Nam is haunted by relentless nightmares in which he sees himself responsible for Minh's death. Tender memories slowly give way to disturbing visions, and the line between reality and delusion begins to blur. As Nam struggles to hold onto his sanity, the truth gradually emerges. Minh was never simply missing. The source of the nightmares is far more painful—and far more real—than Nam could have imagined.