After three years of the pandemic, Nian's mother, Ling, returns to Taiwan, with a diagnosis of cancer. Her death brings Nian's traditional grandmother, Hao, into her home — shared with Zai-zai, Nian's secret partner. Tensions rise as secrets unravel, including Ling's past love in China and Zai-zai' daughter in Thailand. Zai-zai leaves, and Nian feels everything slipping away.