Millennium Zero
In the near future, a deadly 'Zero Virus' wipes out all women, pushing humanity to the brink of extinction. Officer Kiriyama is assigned to investigate a murder at a vaccine research institute, only to discover that the killer is his colleague Kaneshiro—now infected with a mysterious mutated strain. As Kiriyama digs deeper, he uncovers a shocking connection between the virus, human cloning experiments, and a hidden mastermind. In a collapsing world, he must face the truth behind the outbreak and determine who—and what—might be humanity's final hope.