Love, and the Road Ahead
Believing he has killed his sister, Toshio flees in panic on his bicycle toward the remote mountains of Okutama. His devoted lover Kenzo follows closely behind, desperate to stop him from falling into despair. Lost and broken, Toshio wanders into a secluded 'free-love zone,' where he sinks into reckless encounters and hollow desires. As guilt pushes him toward a fatal decision, Kenzo races against time to reach him. Will love save Toshio before it's too late, or will this forbidden journey end in tragedy?