Two of Us
Han had left Tainan for over ten years in search of work, finally returning to attend a high school reunion. As the alcohol flows, the four friends reconnect and reminisce. Drunk with emotion, Han kisses Yuan, but by the light of dawn, they bid farewell and their passion remains neglected.