As most of the world moves forward toward gay equality, Russia is seemingly heading backward. Antigay sentiment and legislation are spreading rapidly throughout the country. In 2013, the Russian parliament passed a ban on so-called 'gay propaganda' that effectively makes nearly any public discussion of gay equality a crime. It is my hope that this documentary will educate viewers to their reality.