Solastalgia
In 2022, the largest wildfire in the history of the Korean Peninsula erupted in Donghae City. A group of film students were filming a documentary for their graduation project at the site of the disaster in Gangwon Province. After a conflicted crew leaves for Seoul, only the director and cinematographer remain on site. Over time, the director's past secrets and the secret feelings between the director and cinematographer are slowly revealed.