The Cursed Kiss
Freelance reporter Fumio investigates an urban legend about the Aikoki—a sinister creature said to possess men engaged in same-sex desire. Once it enters a host, the monster feeds on intense pleasure, driving him to seek more and more physical contact until it becomes deadly. Determined to uncover the truth, Fumio risks his own body and emotions as he confronts a force that blurs the boundary between temptation and terror. To survive, he must battle an evil craving that consumes everything in its path.