Kiss Kiss Sxx:A Killer Recipe
Taerim, determined to leave behind the life of a killer after his final mission, unexpectedly comes face-to-face with Jiwon, his former love. Jiwon, now a top-ranked home-care specialist, senses Taerim’s trace through a lighter found in a client’s home. After a brief misunderstanding, the two reunite with blades drawn between them.