Kiss Kiss Sxx:Something Sweet
At a college entrance exam prep academy, Sungyoon notices Hyunsoo skipping lunch and approaches him. But Hyunsoo responds with indifference. From that day on, Sungyoon finds himself increasingly drawn to him. He offers small sweet snacks as an excuse to talk, yet Hyunsoo’s aloofness only leaves him more confused. Amid misunderstandings and a push-and-pull of emotions, the two slowly begin to uncover each other’s true feelings.