Boy Scouts
Anirut and Ram barely speak to each other at school, yet they find themselves together at a scout camp—far from classrooms and family. Amid tents, drills, and the quiet of the night, they begin to notice one another and discover their true selves. Will this flutter of love fade when the campfire dies, or will they dare to carve each other’s names into their hearts?