Symphony of a Soft Breeze
Chihiro, a brilliant surgeon with a flawless façade, secretly spirals into addiction and hallucinations. When the new staff member Wataru arrives, Chihiro becomes increasingly drawn to him—blurring the line between reality and fantasy. Meanwhile, the scheming administrator Shiomi also desires Wataru and begins manipulating the fragile connection between the two. In a hospital consumed by lust, jealousy, and power, Chihiro must confront his fractured mind and decide whether he can face genuine love—or be swallowed by his own illusions.