( May.14 ) Survival Report of Analog Human
In a world where everything is connected to the internet, Yubin, who has suffered from Congenital digital syndrome for 23 years, remains disconnected. Even in college, Yubin cannot use digital devices at all, and is always alone. But now Yubin, the analog human, decides to start a project to make friends.