Kiss Kiss Sxx:Not a BL
Minju, the most requested part-timer and the clumsy newcomer Jio work at a BL cafe. During role-play in front of customers, Jio’s clumsiness ruins the mood. Minju snaps at him, but Jio can’t stop the confusing emotions already growing inside him for Minju.