Kiss Kiss Sxx:Craving You
Actor Jeha and his manager Taeyoon have been together since his debut. Though they share feelings for each other, Taeyoon hides his love for Jeha’s sake—and Jeha, knowing this, conceals his own heart in return. But as Jeha takes on his first melodrama role, Taeyoon’s resolve begins to falter, making it harder to stay by his side.