Beast's Shadow: Marks of Assault
Gardener Mizuo joins apprentice Kazeo and his partner Ishio on a camping trip, all while secretly harboring feelings for Kazeo. Just as their complicated dynamic surfaces, a mysterious attacker begins targeting campers, and fear quickly spreads among the trio. Another victim, Yumeo, is also searching for the culprit, hoping to uncover the truth behind what happened to him. As clues emerge, their paths converge on a dark trail of vengeance—one that reveals a shocking secret hidden beneath desire, jealousy, and denial.