Kiss Kiss Sxx:Sleep Around, Still Mine
Sunwoo, who refuses serious relationships, sets down three rules. Hajun, not wanting to lose him, accepts the risky proposal. Though they claim it’s “just physical, no love,” real emotions begin to show through their secret rules.