Kiss Kiss Sxx:Sweet Mischief
Gihyeon has long harbored unspoken feelings for Sunhoo. One day, he happens to witness Sunhoo being rejected after confessing to his junior. Seizing the moment, Gihyeon makes a mischievous proposal: “Grant me my wishes for a week.” Though Sunhoo had always seemed cold and rigid, as he spends time with Gihyeon, he begins to change—both on the surface and in his heart.