Kiss Kiss Sxx:Raise Me
Overworked rookie office worker Seokmin parts with his cherished plants through a secondhand app. Jaeho, who takes in the plants, keeps contacting him with updates. At first, Seokmin finds it bothersome, but soon he grows grateful for Jaeho’s care. When Jaeho invites him to see the blooming flowers, Seokmin accepts—and the two share a sweet moment in Jaeho’s small room.