The Star
To make a living, fried meatball stall owner Hope parks his cart outside Chiang Mai’s hottest BL production company—where he unexpectedly meets Nine, a solo artist forced into a CP project. Tasked by his boss to create on-screen chemistry, Nine reluctantly lowers his guard and begins a “love practice” with the ordinary Hope. When a sweet-and-sour romance script meets crispy fried meatballs, this temporary CP may just turn fake love into a surprisingly irresistible romantic storm.