Stepping Stones
One day, Sunwoo is told by Jiyeon, her long-time partner, that their relationship is over. However, they did not come out to their friends and family, and cannot share the pain of their breakup, instead awkwardly hiding their feelings. How will Sunwoo navigate this journey through heartbreak?